3 septembrie 2009

Am uitat sa ma laud:))

Am fost zilele astea prin zona Ghencea ca sa'mi iau mobila pentru camera in care o sa stau in urmatorii 4 ani..dupa n'spe centre de mobila, am gasit unu'..Mobtrend..unde era expus un pat suspendat:x..am pus ochii p el si mi'au ramas acolo:))..i'am zis lu' mami ca il vreau p'ala..si bine'nteles ca mi'a servit'o p'aia cu: hai sa ne mai uitam...mrr..imi cam venea sa ma dau cu fundu' de pamant...da' am zis sa ne mai uitam...ca d'oh...si'asa n'aveam ce face acasa..am mai vizitat n'spe centre...si pana la urma, puterea mea de convingere s'a dovedit inca o data a fi indestructibila..>:)..ne'am intors, am luat patu' suspendat, un birou..nu mai stiu sincer cum arata..nici nu ma intereseaza..ca na..am pat suspendat:))..mi'au mai luat ei acolo nu stiu ce..si au plecat cu dubita cu noile achizitii..ajung ei acasa..in Berceni:))..si tati s'apuca sa asambleze patu'..ca baietii care faceau asta de obicei erau la Romexpo, la targu' de mobila..monteaza tata ce monteaza acolo..si la un moment dat..observa ca...la naiba..n'are suficiente suruburi, cepi de lemn...puii mei..ca nu ma pricep..suna la aia la magazin..comanda niste d'alea..si ma suna pe mine, care eram in tramvai, tocmai plecasem din Ghencea...sa ma intorc la centru..mie'mi pulsa capu' de durere..nu stiu ce naiba am avut in ziua aia..si uite'asa am coborat la a II-a statie..am luat tramvaiu' inapoi..am mers de la capatu' Ghencea pe jos pana la magazin, ca era chiar intre statii si n'aveam ce sa iau sa ma lase acolo..iau piesele lipsa..si dupa aceea, in sfarsit..ma intorc si eu acasa..in Berceni, mai stam 20 de minute, mai admiram putin minunatia aia de camera..si plecam spre Oltenita..
A fost o zi obositoare..urmarile au fost dezastruoase pentru mami..febra musculara..alea alea..da' pana la urma a meritat..:x
Daca va luati birou, pat, dulap..sau mai stiu eu ce..asigurati'va ca aveti toate cele necesare asamblarii..sau ca aveti niste parinti dispusi sa faca drumu' inapoi pana la magazin..nu ca ai mei:-l..
pana data viitoare,
pupici:*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu