8 septembrie 2009

Dosar penal

Cu tristete tin sa va anunt ca tatalui meu ii va fi intocmit dosar penal sub acuzatia de tentativa de crima la adresa fiicei sale, minora in varsta de 14 ani.
Nu stiu de ce, dar dupa prima fraza ma simt ca Andreea Esca. Sa va detaliez...tata a incercat sa ma omoare...cu ce? Cu un ursulet de plus 'Pooh'...
Era seara si toata familia (de denaturati) s'a strans in aceeasi camera sa se uite la film. Frumos film, impresionant final...si pentru ca in dupa'amiaza aceea fusesera la noi Dana si Daniel cu bebelushu', ramasese 'Pooh' in dormitor. Cum tati n'a reusit sa ma sperie pe toata durata peliculei, a luat ursuletu' si a inceput sa se dezlantuie...si ursuletu' dadea din picioare si eu radeam...si cand 'Pooh' a inceput sa dea si din maini, eram deja cu gura pana la urechi. Cand s'a ingrosat gluma si mami a vazut ca nu mai respir si ca imi curgeau lacrimile siroaie pe fata l'a gonit pe papa din camera si dupa cateva minute m'am calmat si eu...
Poate voua nu vi se pare foarte amuzant, da' cand nu mai vezi, nu mai poti sa ma respiri, esti in genunchi pe covor si razi in hohote..situatia se schimba radical...
Daca vreti omorati pe cineva, tata e asasinul perfect, il inchiriez...5 minute - 5000£...daca vreti 10 minute, aveti parte si de reducere, doar 7ooo£...haideti...haideti...pe rand, nu toti odata..
pupici:*:*

2 comentarii:

  1. Sper ca-i doar gluma...o iau ca atare
    M-ai pus pe ganduri...asa o fi oare!
    O toamna minunata cu impliniri iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. aa...gluma se refera la inchiriere...dady's not for rent!! dar eu chiar era s'o patesc de la ras..:">

    RăspundețiȘtergere