29 august 2009

Cere si ti se va da!

Dana s'a vrut la mine pe blog si cum nu ma lasa inima sa refuz dorinta unei cunostinte, mi'am zis sa va povestesc ce a patit Dana din cauza mea acum ceva timp.
Cum pe vremea aia eram noi prietene bune, ieseam in oras destul de des impreuna. In perioada aceea, Dana isi tot facea 'gagici' si nu prea statea cu niciunu' mai mult de o saptamana...de ce?! pentru ca eu puneam monopol pe ei:))...s'a intamplat cu primu'...cu al doilea...pana s'a prins Dana si s'a cam suparat...ne'am certat destul de urat...si de atunci nu ne'am mai vazut decat intamplator...si am vorbit pe mess...ca altfel cum ar fi putut sa isi exprime dorinta de a fi la mine pe blog.
Sincer, nu asta e scopu' pentru care am infiintat eu blogu'...articolul acesta este o exceptie...prietenii stiu de ce;)
pupici:*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu