17 august 2009

Inamic in fata...inamic in spate...sunt inconjurata:o

Blocul meu are ambele intrari (si cea din fata si cea din spate) deschise...ghinion:(. acest lucru le permite incantatoarelor mele vecine fara ocupatie (pensionare) sa pazeasca intrarile.
Inainte stateau amandoua in fata pentru ca erau niste bancute...totul era destul de okay, daca nu vroiam sa dau nas in nas cu ele, ieseam prin spate. Intre timp, 'prietenii' mei de la primarie au luat bancutele, vecinele s'au certat si acum e cate una la fiecare usa:((. Ca stau ele acolo si li se fac ochii cat cepele sa vada ce am eu in pungi cand vin de la cumparaturi si se uita ca la felu' numaru' 9 cand vin cu cineva acasa, sa stie ele dom'le cine e respectiva/ul...sa'l scrie acolo in carnet, nu ma deranjeaza chiar asa de tare...da cand se mai baga si in seama...asta deja ma face sa imi ies din rabdari...pe voi nu v'ar stresa sa auziti de 5 ori pe zi intrebarile: "si tu ce clasa treci acum?", "la ce liceu ai intrat?", "mama ta e acasa?"....
Asta a fost partea mai putin enervanta....urmeaza apogeul...vine si imi suna la usa...pana sa vina mama de la serviciu de cele mai multe ori (cat de greu i'o fi sa tina minte ca mama vine acasa dupa 16:30..:-L) si ma intreaba cand vine mami...se mai uita putin prin casa...cat ii permite deschizatura usii...ii explic pe intelesul ei ca trebuie sa revina...ajunge mama acasa, nici nu se descalta bine si suna la usa...l-)...si culmea, vine sa se planga la mama ca ea a avut dreptate cand i'a zis lu' y ca actiunea x nu corespunde standardelor ei 'ridicate'...puii mei...sper ca voi nu aveti barfitori in loc de vecini....daca aveti, va compatimesc>:D<... app...am nevoie sa o parere...ma gandeam sa le pun pasta de dinti pe clanta..ce ziceti:>
pupici:*:*

3 comentarii:

  1. Pasta de dinti rezolva orice problema ... :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai bine le lipesti prevervative pe usa ... Si sa le pui maioneza in ele, nu de alta, dar macar sa para folosite. Sigur te scapa de cateva babe :))

    RăspundețiȘtergere
  3. buna ideea q prezervativele......o s fie folositoare....probabil la anu'

    RăspundețiȘtergere