25 august 2009

Omniasig spune:

Am gasit un calendar la Dana pe imprimanta (deja am inceput sa 'da din casa') si pentru ca mi s'a parut foarte interesant ce scrie pe el, ca un copil blond cu suflet bun, mi'am zis sa va spun si voua:
1.Priveste lumea cu alti ochi!
2.Mananca sanatos!
3.Prinde un pui de somn!
4.Fa'ti timp si pentru vacanta!
5.Gaseste copilul din tine!
6.Gaseste'ti echilibrul...interior!
7.Renunta la inhibitii!
8.Cinsteste ziua muncii asa cum se cuvine! (e o poza tare haioasa aici;)) )
9.Petrece mai mult timp cu iubitul tau!
10.Fa'ti mai mult timp pentru sport!
11. Petrece'ti sarbatorile cu familia!
12.Paseste cu dreptul in noul an!
In cazul in care nu stiati ce sa faceti ca sa iesiti din rutina...cotidian...cum preferati s'o/sa'l numiti, puteti sa incercati sa atingeti cateva dintre 'idealurile' (ca sa le zic asa..) citate anterior.
pupici:*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu