31 august 2009

De azi ma declar rasista!

Wow...nu credeam ca mi se va intampla...dar...orice e posibil in ziua de azi...sa va povestesc:
In seara asta, am iesit cu var'miu sa luam o gura de aer, ca d'oh...e ultima seara de vara... Ne'am plimbat prin oras, am stat putin la bancute si dupa aceea am fost la el sa ne uitam la filmu' de 'adormit copii' de pe Pro Tv...ne'am uitat la film si intr'una din pauzele publicitare am plecat acasa (motivul nu trebuie facut public). Cum ma grabeam eu sa nu pierd ceva din film, depasesc la un moment dat un 'cioroi' (nu mai pot...altfel nu mai pot sa le mai zic...o sa vedeti voi dupa aceea de ce). Eu merg repede, si dupa cateva secunde aud pasii grabiti ai 'cioroiului' in spatele meu...mi'am zis in gand "oh God...urmeaza faza cu ceasu'..8-" si ce sa vezi...nici una, nici doua si aud: "domnisoara, aveti un ceas?"..'domnisoara', adica eu, raspunde: "NU"...si 'cioroiu' ma urmareste in continuare. La scurt timp dupa schimbul de replici...am simtit cum ceva imi atinge 'fundu'..wow...mi'a crescut instantaneu temperatura corpului cu 5 grade si m'am intors la 'ciocolatiu'...si i'am zis printre dinti: "ma vrei?? atunci "ia'ma'ma"(asta e o gluma de'a noastra...:-j) " si l'am lovit unde'l doare mai tare...si i'am mai dat doua suturi cum stiu eu mai bine in gamba...si cum a vazut ca nu e de glumit...s'a intors 'ciocolatiu' la 180 de grade si a taiat'o printre blocuri. Cre'ca am avut mult noroc...am impresia ca nu se astepta sa il iau si la bataie...oricum, cred ca a fost putin socat de n'am incasat nicio lovitura...
Aviz amatorilor...nu de alta, da' eu nu stiu multe:d...cine stie, cunoaste...
pupici:*:*

3 comentarii: