19 august 2009

Se mai intampla...

Nu e cine stie ce...dar din lipsa de imaginatie si de evenimente semnificative....o sa va povestesc cum am cazut eu azi...si cum Stefan a ras de mine...
Eram de dimineata la antrenament...si ne'a pus Catalina sa jucam 11 puncte...si cum jucam noi acolo...dintr'o data, o minge...se duce direct spre marginea careului cu o viteza uimitoare...la naiba:-j...Ca sa o prind...am facut un sprint pana aproape de ea...si din cauza ca plecasem tarziu( lenea asta:">), a trebuit sa ma intind putin la minge...M'am intins...in secunda 1 am lovit mingea...si in a 2a m'am trezit pe jos:)):))...de frica sa nu imi 'tranteasca' vre'un
smash...m'am ridicat repede...dar...intre timp, Stefan incepuse sa rada...si spre norocul meu, din cauza rasului, a trimis'o'n fileu, deci am castigat punctul<:-P.
Sa nu radeti prea tare...si Federer mai cade din cand in cand:)).
pupici:*:*

Un comentariu: