16 august 2009

Varstnica din tramvai...:">

Eram in tramvai, in 11 mai exact...si trebuia sa ajung din Ghencea in Piata Sudului...drum destul de lung, stiti si voi. Si cum stateam eu linistita asa, in partea din fata a tramvaiului, nu pe locurile pentru mamici, gravide si oameni cu dizabilitati, urca o batrana, cu o geanta neagra, capot visiniu...o splendoare, ce sa mai zic...si vine glont la mine...
baba: mamica, da'te sa stau si eu ca sunt obosita si am si o operatie la picior...
eu: si eu am o operatie la mana, drum lung pana la destinatie si multe ore de nesomn...
baba (care era vizibil iritata): nu ti'ar fi rusine sa iti fie...ce fel de parinti ai de te'au educat asa...
cand am auzit de parinti, mi'a luat foc valiza, m'am uitat la ea pe sub breton si i'am spus: daca nu plecati de aici in urmatoarele 20 de secunde, o sa aveti nevoie de o operatie si la celalalt picior...
si, ca sa vezi, respectabila batranica a disparut o:)...
Cred ca am lipici la babe:x...:-&
pupici:*:*

Un comentariu: