16 august 2009

Primaria nu mai are bani :-??

Luni noapte am venit de la Sibiu si marti de dimineata, pentru ca nu mai aveam somn...am iesit pana la magazin sa imi cumpar o inghetata:D...prima neregula sesizata a fost lipsa de masini care sa stea la semafor...de ce?! pentru ca semafoarele nu mai merg...mi'am croit drum pe trecerea de pietoni....mi'am cumparat inghetata si m'am intors...
In aceeasi seara am iesit cu gasca din tabara la un suc la bancute. Ore in sir de ras s.a.m.d s'au scurs pe nesimtite si am fost nevoiti sa plecam spre casa. Dupa cateva zeci de metri am sesizat ca iluminatul public e inexistent chiar si pe bulevardul principal al MUNICIPIULUI...de ce?!...ce sa se fi intamplat cat am lipsit?! probabil a fost descoperit fundul sacului cu bani al primariei...Cum nu aveam ce sa fac, mi'am continuat drumul spre casa...prudenta...sa nu care cumva sa imi bag degetele'n ochi sau sa calc vre'un catel pe codita:D
Avand in vedere conditiile oferite, va sfatuiesc sa aveti grija pe unde mergeti:).
pupici:*:*

Un comentariu: