23 august 2009

La balci...

A vent balciu'...si ca tot omu' care n'are ce face, am fost si eu la balci. O 'frumusete'...mult zgomot...multa lume, colegi si amici pe care nu ii mai vazusem de luni de zile si, bineinteles..:>..cocalari si pitipoance...toate categoriile de oameni. Pentru ca noi suntem mai 'dusi cu pluta' ne'am dat in Top Spin, in Hammer, in Tornado, in masinute (unde mi'am facut niste vanatai frumoase:x...asa...ca plec la mare..8-|) si ultima, dar nu cea din urma, Casa groazei...unde era sa ii bag degetele'n ochi tipului care trebuia sa ne sperie la iesire:)).
Daca v'ati saturat de linistea de'acasa, stati in Oltenita sau in imprejurimi, da'ti o fuga pana la periferie si vedeti ce e pe'acolo, dar aveti grija la vanatai (prietenii stiu de ce:)) ).
pupici:*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu