16 august 2009

Pensionarii...

Batranii...oameni respectabili, fiinte care au muncit multi ani pentru incercarea aia de pensie pe care o primesc...ce sa mai....de unii dintre ei chiar ti se face mila cand stii ca 3/4 din banii pe care ii primesc lunar trebuie sa ii dea pe medicamente...mai trebuie sa si manance...sa isi mai plateasca si utilitatile...greu...greu si pentru ei...DAR!!! SOC!!! presupun ca vi s'a intamplat si voua ce am patit si eu..si avand in vedere ca nu e prima data, am decis sa scriu aici.
O zi banala de sambata, la Minimax nu mai sunt carucioare, coada e pana la raionul de mezeluri, nu merg decat doua case...la una sta o tipa sa ghiceasca ce scrie pe codul de bare...rutina, stiti si voi...dupa ce pun in cos cateva alimente pentru bunica'mea, ma duc si eu ca un om normal sa ma asez la o coada...ji o aleg pe cea de la casa 1, pentru ca aveam eu prosta impresie ca e mai scruta...la 3 secunde dupa ce ma asez in spatele unei doamne, din dreapta mea vine o pensionara si isi aseaza cosul cu partea din fata exact intre mine si doamna de dinaintea mea...eu, copil cu bun simt nu zic nimic, dar nici nu ii cedez locul. Inainteaza doamna din fata mea, incerc sa inaintez si eu, dar....de nicaieri se aude un glas ascutit care se rasteste la mine si spune: "domnisoara!!! nu te mai baga ca ai fost dupa mine la coada...!!!" . primul impuls m'ar fi determinat sa o injur si sa o ignor, dar l'am lasat sa treaca si l'am urmat pe cel de'al doilea care imi cerea sa fiu diplomata si sa o ajut pe batranica sa isi gasesca linistea, astfel incat, pe un ton prea calm pentru starea mea de spirit, i'am raspuns politicos: "doamna, va rog frumos sa nu va rastiti la mine, pentru ca spre deosebire de alte persoane eu aud foarte bine si v'as ruga sa va stergeti ochelarii data viitoare, deoarece a-ti fi observat ca eram la rand cand dumneavoasta veneati spre casa, evident daca ar fi fost curati..." batrana s'a enervat si mai atre si a inceput sa tipe la mine cat o tineau plamanii si sa imi spuna ca ea se grabeste si ca tinerii din ziua de azi nu mai au pic de respect. Ca sa inchei cu aceeasi diplomatie, i'am raspuns ca am mai mult respect pentru bunica'mea care ma asteapta sa ii duc ce m'a rugat decat pentru o necunoscuta si ca daca nu o deranjeaza prea tare as vrea sa imi pun produsele pe banda....n'a mai zic nimic....nici u mai avea ce...si a trecut la alta casa...si nu stiu cum se face ca in momentul in care paseam spre iesirea din magazin, glasul ei "dulce" se auzea din nou...probabil certandu'se cu altcineva...
In concluzie...batranii nu mai au rabdare, nici un auz si un vaz bun...asta e....si noi o sa fim batrani candva:-s...v'am pupat:*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu