23 august 2009

Sunt un fel de snoaba...

Mama spune ca sunt snoaba si eu o aprob:)). De ce?! Pentru ca am si eu defectele mele, iar obsesia legata de telefoane e unul dintre ele. Acum cateva zile, din pura lipsa de ocupatie, ma uitam pe net la telefoane...nu ca n'as avea doua...da'...simteam nevoia sa il achizitionez si pe al III-lea. Crizele mele de snobism trec repede, n'am nevoie de antibiotice, imi trece cu o doza considerabila de morala à la mama. Mi'a tinut o teorie generoasa in seara asta si acum sunt ca noua:)). Mi'a trecut de telefon, acum vreau bocanci, da' vad ca nu are nimic impotriva lor.
Voi...voi ce obsesii aveti?
pupici:*:*

3 comentarii:

  1. Eu cumpar posete, cred ca am peste 10(poate imi mai trebuiesc cateva modele ) ... si nu ma pot abtine sa nu cumpar carti, cand merg in vacante din banii de buzunar cumpar macar o carte. a... ! si cercei :D sunt fana cercei

    RăspundețiȘtergere
  2. Lav...cerceii sunt okay...si posetele..de carti n'am ce sa zic..si eu cumpar carti...da' in cazu' meu e ceva mai complicat..deci..tu chiar nu esti snoaba...eu..pe de alta parte...:-"

    RăspundețiȘtergere