25 august 2009

Pierde'vara p'afara

Ei bine...pentru ca in Oltenita nu se mai intampla nimic iesit din comun, demn de consemnat, m'am gandit sa mai schimb locul..oamenii...si iata'ma la Bucuresti..:))
In seara asta am iesit in parc, Dr. Taberei, cu Tony si insotitorii de rigoare...si...ce sa vezi...si aici perimetrul era suprapopulat de piti, coca & company. Stateau pe banci, lenjeria intima avand datoria de a zgaria retina omului de rand...manacau seminte, beau bere, fumau...ca tot taranu'...kit ca sunt din 'capitala'...la naiba:-j. Am fost sa ne luam 'Fitsoshele' si pentru ca tipu' n'a putut sa ne ceara numerele de telefon (desi a avut o tentativa, s'a oprit la timp..din pur bun simt..probabil), ne'a pus muuuulta ciocolata e gogosele:x...bine..asta a avut urmari dezastruoase:-s (mustati de ciocolata fiind putin spus...nu va puteti imagina ce era pe noi...norocul nostru constand in faptul ca noaptea doar pisicile vad bine, nu si 'homo sapiens'. Pana acum, in afara de negru' care s'a asezat langa mine in 368 (de la Romana pana in Dr. Taberei:o) cu tot cu mirosul lui specific..:-&..nu mi'a sarit nimic in ochi, dar timpul nu este trecut, maine mergem in mall (eu si iub)...asa ca..'to be continued"...:">
pupici:*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu