17 august 2009

Tabara...

Ca lectura sa va fie cat mai usoara, o sa incerc sa sintetizez povestirea si sa va prezint rezumatul:
03.08.2009: am plecat din Oltenita...eram foarte incantati...stiti voi...o saptamana fara parinti...8-}..fericire mare!! La 19.30 am plecat spre Sibiu din Gara de Nord, dar din cauza ca s'a rupt nu stiu ce pod, ternul a fost nevoit sa ocoleasca destul de mult si in loc sa ajungem la destinatie in jurul mizului noptii, am ajuns la 4 dimineata. Nimic rau in asta, am avut la dispozitie mai mult timp sa povestim, barfim, radem etc.
04.08.2009 : in Sibiu ne asteptau doua autocare de 4****...sincer nu ma asteptam...acestea avand scopul de a ne debarca la Paltinis, locul unde urma sa ne petrecem urmatoarele 7 zile.
Pentru ca era o distanta destul de mica intre cele doua locatii amintite anterior, am ajuns destul de repede. Din autocarul nostru au coborat doar supraveghetorii (noi am nimerit cu picii in masina:(), iar din celalalt a coborat toata lumea satula de caldura care vroia sa ia o gura de aer curat. partea interesanta e ca din celalalt autocar n'au coborat numai fete si baieti din grupul nostru, ci si cativa baieti pe care nu ii mai vazusem pana atunci:">. Cum eu si Anda eram >:) 'zuzele' din gasca, fiecare a pus ochii pe un tip, culmea...pe acelasi:)). Tabara din Paltinis nu e ca o tabara normala...sa nu va faceti iluzii...in Paltinis, tabara e rasfirata...stiti...cum am invatat la geografie despre tipurile oraselor...aici era o cabana, 400m mai incolo alta si dupa ce urcai prin padure:-s, gaseai si cabana noastra. 'Necunoscutii' au ramas la cabana de langa cantina, o jumatate din grupul nostru a ramas la cabana de la mijloc, iar noi, astia mai mari am mai inaintat putin cu autocarul dupa care a urmat apogeul distractiei, cand a trebuit sa ne caram bagajele prin padure:x...si cum unii dintre noi aveau sifoniere pe roti, au avut nevoie de ajutor:)). Dupa ce s'au distribuit camerele si picii au fost trimisi la culcare, eu si fetele (Anda, Adina, Ana si Cristiana) am iesit putin sa cautam un magazin:x...avand in vedere ca prima masa era cina, la ora 19.30 si era abia 9 dimineata. Am intrebat in stanga, in dreapta, am gasit un "mini market" care era deschis de joi pana duminica si era abia marti...am mai inaintat putin si am gasit telescunul. Din lipsa de ocupatie si exces de timp liber, ne'am luat bilete doar pentru urcare si am coborat pe jos, pe partia de ski. Dupa aceea ne'am mai plimbat prin zona si am gasit si un "salon"...si...ca sa vezi...era si tipul super dragut pe acolo, dar de data asta si cu amicul lui blond. Eu si Anda ne'am uitat putin cu coltu' ochiului, am inghitit in sec de doua ori si am plecat inapoi spre cabana. in dupa'amiaza aia am dormit si ne'am trezit pe la 18.30 ca sa ne pregatim pentru masa. Am strambat putin din nas cand am aflat ca suntem nevoiti sa coboram prin padure ca sa mancam...si faceam glume de genu'..."de coborat, coboram..ne facem pofta de mancare, da' pana ajungem inapoi la cabana o sa ni se faca foame din nou...:))". Ne'am intors...si am vrut sa facem si noi dus...ce gluma...existau 3 incaperi: "WC FETE"; "WC BAIETI"; "DUSURI"...si o coada de 5-6 persoane in fata camerei cu dusuri. Am asteptat, s'a terminat apa calda, toata lumea s'a intors in camere kit ca erau sau nu curati. Atunci am speculat momentu' si am facut si noi dus...cu apa rece...da' macar ne simteam curate o:). Am mai pierdut timpu' pe ici pe colo si pana la urma ne'am culcat si noi ca eram cam obosite:d.
05.08.2009: am fost de dimineata la masa si de acolo am plecat direct la Praid, la salina, dupa aceea am fost la Sovata, la Lacul Ursu si am incheiat cu Sighisoara unde Teo (tipu' blond de care vorbeam mai devreme) ne'a cerut un numar de telefon..."buna" - "buna"...lugu' lugu'..."bine, pa". Dupa aceea am intrat in cimitir, am fugit de doi caini, i'am dat de mancare unui tovaras canin prietenos, Negru, daca ajungeti prin zona, sa nu va speriati ca nu musca;)). Si dupa ce am explorat magazinele de langa Turnul cu ceas, am alergat pana la autocar...din cauza ca intarziasem putin..:d...si am plecat spre Paltinis.
In autocar...am vorbit cu Narcis si cu Teo prin mesaje....si am stabilit sa iesim sa ne plimbam dupa masa...in fine...pentru ca ne certam pe Narcis Anda a zis: "tu il iei pe Teo ca e blond si va potriviti si eu pe Narcis ca e brunet si ..." ce'o mai fi zis ea...
Dupa masa am reusit sa scapam de matus'mea (insotitoarea noastra) si am iesit cu baietii...ne'am plimbat...am vorbit...la la la...etc...si pentru ca batranii aveau dreptate cand spuneau ca: "socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ..", dupa plimbarea aia, eu am ramas q Narcis si Anda cu Teo...
06.08.2009: dupa masa de dimineata am ramas sa jucam carti cu baietii, am uitat sa o anuntam pe Vio, s'a suparat pe noi...i'a trecut...si sincera sa fiu nu mai stiu ce am mai facut in ziua aia..:-s...
07.08.2009: dupa masa de dimineata, autocarul galben a plecat la Sibiu cu jumatate din grup si cu baietii:-s:((...asa ca am mai fost cu telescaunul o tura, am coborat din nou pe partia de ski, am mers la masa de pranz si dupa aceea am inceput sa scriem pe scandurile de la pat...paragrafe mici continand sfaturi utile cu privire la conditiile oferite de tabara si un mini jurnal al sederii noastre acolo. La masa de seara au venit si "copiii ratacitori" din Sibiu, Narcis ne'a adus de mancareee:x...dupa aceea am mai ramas la ei...etc...
intre timp, nu mai stiu exact cand:">...Anda s'a despartit de Teo (din motive de igiena) si a stat cu Marius, fratele mai mic al lui Narcis...app...aveau si o sora mai mica, Denisa...o papusa de copil:x am simtit nevoia sa mentionez:x
08.08.2009: a venit randul nostru sa mergem la Sibiu, noi nu merseseram vineri pentru ca nu a fost disponibil autocarul gri...:(...oricum... am ajuns si noi la Sibiu, am vazut Muzeul Brukenthal si dupa aceea am avut program de shopping...ne'am imbogatit garderoba...si ne'am intors la tabara, la timp pentru masa de seara...dupa aceea am fost la "discoteca" sau ma rog...un fel de'a spune...si asa s'a incheiat si a VI-a zi de tabara...
am uitat sa abordez picantul subiect referitor la administrator...inca nu stim cum se numea, oricum numele de cod era "cartof"...si esentialul consta in faptul ca era beat 23/24 si se uita dupa fetele de la noi din grup, mai ales dupa Cristina (prietenii stiu de ce).
09.08.2009: am fost in drumetie pe un traseu superb...pacat ca s'a intunecat cand eram inca pe munte...dar a avut si fenomenul acesta frumusetea lui...pentru ca...sincera sa fiu e uimitor sa vezi cum se lasa un nor desupra ta si cum patrunde printre brazi...:x....oricum...vorbeam cu ceilalti la telefon, ei erau la telescaun, iar la ei ploua torential, in schimb la noi picura...ca vorba aia: "unde nu curge, pica". Frumoasa drumetia, numai ca din cauza conditiilor meteo nefavorabile n'am putut duce'o la bun sfarsit.
Cei care au perseverat au repetat traseul dupa'amiaza, cand soarele ne'a zambit discret, dar noi am preferat sa stam la in camere (evident la baieti in camere...;)) ). In seara de duminica s'a desfasurat controversatul concurs "Miss & Mister Paltinis 2009"...am vrut doar sa va aduc la cunostinta, nu comentez mai mult din cauza inferioritatii numerice in care ma aflu.
S'a dus si duminica la fel de repede ca intreaga saptamana, si ne'am trezit luni dimineata, in ultima zi de libertate absoluta...ne'am facut bagajul, am plecat la masa...si dupa aceea la gara...acolo Anda a maturat cojile de seminte....dar sa nu detaliem ca nu da bine...oricum...am mers cu personalul pana la Medias...si de acolo cu un rapid pana la Bucuresti...unde ne asteptau autocarul si doua microbuze care ne'au dus acasa...am tras aer in piept si am exclamat: "home, sweet home!:x''...
nu va sfatuiesc sa mergeti in Tabara Paltinis, dar daca sunteti dormici de senzatii tari, inarmati'va cu pliciuri pentru molii, servetele umede si o doza considerabila de umor....credeti'ne...o sa aveti nevoie!!
cam atat am avut de spus, va rog sa ma scuzati daca am omis ceva...
pupici:*:*
P.S. Eu am ramas cu Narcis si Anda cu Marius:)...love is in the air;;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu