18 august 2009

"Pastrati curatenia" la mine sub balcon:))

In dimineata asta, care era aproape pranz:d... dupa ce m'am trezit, am aerisit...si ce'am mai facut eu prin casa...am vrut sa inchid geamurile...ca sa nu intre caldura. Cand am intrat in balcon sa inchid si ultimele geamuri...m'a lovit frontal un miros puternic de prajeala si tutun:|. Combinatia fatala...de unde atatea 'arome afrodisiace' la mine in balcon...:-?...pai...cea de mancare (aoleu...vai de cine s'o hrani cu asa ceva) era de la vecina de la parter (cred...), iar cea de tutun era de la femeile angajate de primarie sa mature strazile, dar cum viata nu e niciodata corecta, niciuna dintre femeile care leneveau acolo nu matura, ba mai mult, fiecare avea ceva in mana...nu, nu matura...ori o felie de paine cu nu stiu ce, ori o tigara din care tragea cu pofta...
In prima faza m'am gandit ca sunt si ele fiinte umane ca si mine si ca merita o pauza...20-30 de minute, am zis eu...ca sa fiu draguta...am inchis geamu', l'am deschis pe cel din lateral ca sa iasa mirosu' si sa nu mai intre altu'....si dupa doua ore am coborat sa duc sacul de gunoi....si...ce sa vezi...erau in acelasi loc, cu aceleasi fete plictisite...numai ca mai aparuse una care statea intinsa pe banca...o fi fost acolo si mai devreme si poate n'am vazut'o de copacel...
Astfel incat, va rog frumos sa pastrati curatenia, pentru ca....in caz contrar nimeni nu va avea grija sa stranga ce arunca "educatii" pe jos. Trist...dar real:(.
pupici:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu