19 august 2009

Oamenii sunt foarte curiosi...

Am observat ca de la un timp, anumite persoane pe care nu le stiu decat din vedere sau nici macar atat...sunt foarte interesate de aspecte din viata mea privata:)).
Pentru a'i linisti cat de cat, am sa le raspund la intrebarile pe care mi le'au adresat azi:
1. "Mama ta ce iti da de mancare acasa?" zise un baiat cand mergeam linistita pe Marasesti:))
raspuns:mama gateste cam ce gatesc toate mamicile...nimic deosebit, sa nu iti inchipui ca mananc 100 gr de caviar dimineata la pranz si seara...nu [-(.
2. "Ai gagic?!"...a fost curiozitatea ce nelinistea un 'baiat bine' de pe varianta...
raspuns: da, am...si in plus de asta mai si tin la el...ca d'oh...nu sunt facuta materialul care intra in componenta fetelor de la tine din cartier...;)
Daca mai aveti intrebari, puteti sa mi le adresati...cat mai discret cu putinta, iar eu o sa va lamuresc.
pupici:*

5 comentarii:

  1. dar nu putem avea si reactii 'negative'?... k vad acolo k pot selecta doar:distractiv,interesant sau extraordinar...Asta e comunism...blogul lu'Ruxy=dictatura;

    RăspundețiȘtergere
  2. cand le'am setat...astea erau de baza..puteam sa adaug, sa modific sau sa elimin...
    nu, daca ai reactii negative, apesi pe ''x''-ul ala de sus din dreapta si iesi...nu imi strici mie imaginea aici:)):)):))

    RăspundețiȘtergere
  3. stai linistita k nu vrea nimeni sa ti strice tie imaginea...doar am faqt o observatie...bft in continuare...

    RăspundețiȘtergere
  4. valy, merci pentru urare..si.. in cazul in care n'ai inteles..faza cu imaginea era o gluma..:-j

    RăspundețiȘtergere
  5. m-am gandit k nu stii cn sunt...k eram anonim la primul comm...si d asta l am lasat si pe al 2lea...

    RăspundețiȘtergere