24 august 2009

Ma revolt!!

Originalitatea...podoaba rara...vorba consacrata si adevarata. Deja fac rime...exces de zel:">, sau de draci. Nu mai pot. De ce trebuie sa se gaseasca cineva care sa ma copieze de fiecare data?! De ce de fiecare data aceeasi persoana?! Cum ramane cu drepturile de autor:-l. Hai...inteleg....imi foloseste expresiile, da' sa imi copieze si numele e deja strigator la cer. Incep sa imi pun intrebari gen: daca maine imi fac un tatuaj pe fata, risc sa o vad si pe ea tatuata la fel dupa cateva zile?! Nu dau nume pentru ca sunt satula de scandal, dar in cazul in care acea persoana se simte, vreau sa stie ca in viziunea mea e praf...pulbere fina! Si cu asta am spus tot. Cum se poate sa existe atata prostie in stare pura in acelasi om:-??...avem un mister de rezolvat:>...b-)
pupici:*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu