29 august 2009

Curiozitatea a ucis pisica...trist...

Eu sunt nascuta in anul cainelui (conform zodiei)...asa ca sper sa nu am aceeasi soarta pe care a avut'o pisica. Am doua intrebari la care astept raspunsuri!!
1. De ce sa te imbraci in bustiera la balci?!...puii mei...s'au inventat tricouri, maiouri, topuri..s.a.m.d...exista inclusiv bluze croite special pentru persoanele care vor sa isi etaleze piercingurile din bucric...deci...de ce?!
2. Daca iti atarna...'soro'!!! De ce nu porti sutien??? Sunt ieftine...gasesti '3 la 10 lei'...adica...de ce retina mea trebuie zgariata de 'sanii perfecti' ai unor 'doamne si domnisoare'?! Am observat ca e 'in trend' sa nu porti sutien...si sunt de acord...daca ai ce sa etalezi...nimic de zis...da' cand iti lovesti genunchii cu ele...las'o balta...
pupici:*:*

Un comentariu:

  1. :)) foarte tare, dar sunt si tinere care poarta sutien pentru a parea mai mari(sanii) , asta e un fel de "vand iluzii" nu sunt d acord nici cu ele

    RăspundețiȘtergere