16 august 2009

Nopti NEdormite de vara

Este foarte posibil ca dupa citirea titlului sa va inchipuiti cu totul si cu totul alt scenariu, probabil unul care sa includa discoteci, baruri, baieti, muzica la maxim, imbracaminte sumara etc. Gresit, dar nu in totalitate.
Ca orice om normal, dupa parerea mea...si a altor cateva persoane, vara, cand termometrul arata putin (mai mult) peste 20 de grade celsius si in timpul noptii, vreau si eu sa dorm cu geamul deschis, ca sa nu ma foiesc toata noaptea prin pat, ca doh...sunt mai rea de caldura...iar din cauza aerului conditionat...culmea... racesc:d...
Dar de ce sa dorm, cand as putea sa ascult muzica de la discoteca din parc, rasul "cristalin" al celor de la bar, sau chiar dialogurile 'interesante' si pline de intelesuri ale cocalarilor si pitipoancelor care isi peterc noaptea pe bancute, exact in dreptul geamului meu...
Asa ca, dragi concetateni, daca preferati sa va petreceti serile de vara la mine sub geam, riscati sa va treziti cu o galeata de apa turnata de la balcon cu toata dragostea...:x...
Asta e...daca ai mei au vrut sa stea in centru' orasului...C'est la vie!!
pupici:*:*

Un comentariu:

  1. Vezi!! D-aia stau eu pe Marasesti. Oameni respectabili, cum se cade, linistiti. Mai fac si ei o nunta din cand in cand ca, na, o data in ...fiecare 2 zile e nunta lu fi'su :))

    RăspundețiȘtergere